Rzecznik Finansowy usprawnił obsługę klientów infolinii biura. Podwojono liczbę konsultantów udzielających telefonicznych porad prawnych.
Zwiększenie liczby ekspertów obsługujących infolinię pozwoli na obsłużenie większej liczby połączeń w tym samym czasie, jednocześnie skróci się czas oczekiwania na połączenie.
Wprowadzone usprawnienia pozwolą na jeszcze lepszą i bardziej efektywną obsługę klientów.
Pod numerem telefonu 22 333 73 75, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 dyżur pełnią eksperci, którzy udzielają pomocy klientom:
- banków krajowych, banków zagranicznych, oddziałów banków zagranicznych, oddziałów instytucji kredytowych,
- spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych,
- towarzystw funduszy inwestycyjnych, funduszy inwestycyjnych, firm inwestycyjnych,
- instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, instytucji pieniądza elektronicznego, oddziałów zagranicznych instytucji pieniądza elektronicznego,
- instytucji finansowych, instytucji pożyczkowych,
- pośredników kredytów, pośredników kredytów hipotecznych.
Poradę eksperta można uzyskać również drogą mailową pisząc na adres: porady@rf.gov.pl, a w zakresie wakacji kredytowych na dedykowany adres: wakacjekredytowe@rf.gov.pl.